Alta Anoia / Randonnée pédestre et VTT / Copons: El Bosc del Silenci

Copons: El Bosc del Silenci

Municipi on comença: Copons
Municipi on acaba: Copons

La ruta surt de Copons per la carretera de Veciana,  tranquil·la i poc transitada, durant un parell de quilòmetres per girar  cap al trencall del Moli de la Roda amb progressiva pujada, tot just  creuar un pont.

Durant aquest trajecte passareu per la font de la Canal. Al Molí de la Roda també  tindreu la possibilitat d'omplir la cantimplora. El camí continua amb  suau pujada fins el Casal de La Salle. El paisatge és molt bonic des  d'aquest punt, i s'observa part del recorregut. Sou a l'inici del Bosc del Silenci, a la dreta veureu un trencall amb un espai que evoca la Mare de Lourdes.

En aquest punt la ruta comença la part més divertida, per senders menys  evidents i amb baixada que permetran gaudir als més agosarats. Cal  estar molt alerta a la senyal del GPS si es vol continuar la ruta  proposada (molt recomanada). Arribareu a un camí ample i senzill que  baixa fins a la carretera de Veciana que creuareu per enfilar per un  camí que ens evitarà un tram de carretera i ens permetrà visitar una petita font. Finalment arribareu a la carretera que us portarà al nucli de Copons.

Dificultat: Mitja
Distància: 20.1 Km
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Note : 5/5 (1 notes attribuées)

Merci d'avoir participé!

Vous avez déjà noté cette page, vous ne pouvez la noter qu'une fois !

Votre note a été changée, merci